![]() |
Where are the Schweizer ??? <---- EeWok us Züri! Hallo zämme. |
Where are the Schweizer ??? Zitat:
Ich chume vo Bremgarte (AG) bin 35i zocke scho sed ewigkeite mmo's und ha vor das Game easy z spiele also kei Progressraids meh für mich ich ha das jetz lang gnueg gha in WoW und jetz kei bock me druuf... Das heisst aber jetz ned das ich miini Klass würd vernachlässige eimal Freak immer Freak |
Where are the Schweizer ??? Jup, Aargauerfutzi do xD 23i, nöchi Baden/ Brugg. spiele Sith-Krieger, Tank |
Where are the Schweizer ??? grüezi baselbieter |
Where are the Schweizer ??? Hoi zääme chume us de nöchi vum glarnerland ))) vu bilte ) |
Where are the Schweizer ??? Grüzzi Mitenand! Bee kei Schweizer, aber wohne mit zwei in Zueri. |
Where are the Schweizer ??? Z’Basel an mym Rhy, Jo, dert mecht i sy! Weiht nit d’Luft so mild und lau Und der Himmel isch so blau us dr fuessballhauptstadt Basilea !!! |
Where are the Schweizer ??? Dä erst Schaffhuser meldet sich au no (: |
Zürii isch de Hauptsitz vom Imperium! HRHR |
Where are the Schweizer ??? meine beste freundin ist aus zürich (ich aus berlin). mal schaun ob ich sie für das spiel begeistern kann. hatten ja jahrelang früher wow zusammengespielt |
Where are the Schweizer ??? SCL!!! Hopp Langnou ;-) nei seich di chöi das jahr nüt aber trotzdäm bini vo dert |
Mögi d'Macht mit eu sii... oder so |
Where are the Schweizer ??? Thun. Sueche btw no e Gilde ab em 15te, Empire siitig Weiss öpper wie das mit em Vorbstelle genau louft? i ha d preorder gchouft (game stop) und dr code o iiglöst bereits. aber ds spieli sälber hani ja no nid, wie isch itz sichergsteut dass i bereits ids spiel ine chume? mfg Dukum |
Zitat:
In 15 Tage händ all zvergnüege, oder 20.. The Force is always with me! Zitat:
Grüsse Dawn |
Where are the Schweizer ??? Zürich zmitt'st i dä Stadt Falls Ihr no e schwyzer Gilde sueched und über 18 sind: Meldet Eu doch mal bi Krath.ch. Ihr findet eus über "Krath" PVE / Imperium bi dä SWTOR Gildesuechi. Oder über euses Forum (mit Bewerbigs-Teil) under www.krath.ch Mir mached gmuetlichs, aber ambitionierts PVE mit regelmässige Raids, RL-Treffe und allem, was irgendwie dezue ghört und sueched no zwägi Lüt mit Motivation under ihresgliche gmüetlich chöne z queste und spöter au bereit sind, sich ab und zue a Raids z beteilige. Page / Forum / TS / Erfahrig isch alles da und mer würded eus über Eui Bewerbig (via eusem Forum!) freue. lg Herzi |
u die chani ersch denn voll zahle. |
Where are the Schweizer ??? Luzern |
|
Where are the Schweizer ??? Ich ebefalls us em Aargau. Und ebefalls nöchi Baden/Brugg Es würd sich fascht es Träffe im Aargau abiete |
Where are the Schweizer ??? Jo da isch nomau en Aargauer Jahrelang WoW gspiut und jetzt kei Bock meh druf. Chume ursprünglich usem Seetal wohne jetzt aber ide nöchi vo Muri. |
Where are the Schweizer ??? Thun (Bern) |
Ich denks scho, will du ja sowieso de erscht monat gratis häsch. Zitat:
Gruss |
Where are the Schweizer ??? Ech chome usem Lozärner henterland, zwösche Sursee Zofige ond Langethal. Schön das es no es paar anderi schwyzer het |
Where are the Schweizer ??? Ja, gabe es. Hatte letztes Wochenende das Vergnügen. Zitat:
|
Where are the Schweizer ??? Solothurn ist auch ein weiteres mal vertreten. Gönd mer Schwitzer uf en spezielle Server oder wie gsend dir's. Sucht no ehn reini Schwizer Gilde Members? |
Alle Zeitangaben in WEZ +1. Es ist jetzt 13:25 Uhr. |