![]() |
Where are the Schweizer ??? he ihr Schweizer, gebt mal die 200 Milliarden für die EU frei..und schwupps die Schuldenkrise wär erledigt. |
Where are the Schweizer ??? Zitat:
Üs Zermatt Kt. Wallis der schönschtesch Ort ufer Wält!!!! |
|
Where are the Schweizer ??? hallo uus Frick AG Ich wird warschiendli en Botschafter (gelehrter) spiele. Aber sicher bini mer nonig. |
Where are the Schweizer ??? Ricola herstellen... |
btt: 5 Schwizer bi üs, di blibe aber da. |
|
Where are the Schweizer ??? e reini Schwyzer gilde wär ja au was *fg* Zurzyt wohni no in SG, aber zügle nöchst jahr wieder uf züri zrug, aber mis Herz schlaht im Fricktal |
Where are the Schweizer ??? Stadt Zürcher meldet sich fürd Republik!! Han zweimal derfe D'beta zockä lg (rütlischwurwink) |
Where are the Schweizer ??? he ich würd mi sehr fröie, wenn i ine Schwizer gilde könnt , mis Abentür bi Star Wars- old Republik starte. I ha am Testwucheend teilgno und ha diä Klassä vo der Republik testet. use Bim Schmuggler, wo ich i de Anfangssequenz ghnge blibe bi, hani hali normal testä könne. i bi überzügt, wem ä di Problem wo na uftaucht sind, i Griff überkunnt bis zum Final, wird das sicher es Superspiel. Und i red us Erfahrig, da i, scho i vielä MMO Spiel, nur einigi znänne: WoW, WAR, Aion, RIft, Herr der Ringe usw. gspielt ha. Würd mi sehr fröie, wenn sich e reini Schwyzer Gilde sich mälde würd. Und bis dän, Macht is mit öch. P.S. Ha jetzt kei Charakter a gä, d mini Testcharakter bim Start sicher glöscht sind. |
Where are the Schweizer ??? Isch scho schad das de Bitrag am Suntig eifach futsch isch , hoffe erstellt einer nomal. Find das voll geil hier soviel schwiizer Hatt ich sehr selte sonen hufe Bald no 10 Täg, daum drück für 3 tage vorzitige spielzuegang Edit: oh samstig isch wipe |
Where are the Schweizer ??? Samstig isch Forumwipe, und am Dienstag gahts los mitem Headstart |
AW: Where are the Schweizer ??? Ich wohne in Zürich , kumme aber us Lozärn |
Alle Zeitangaben in WEZ +1. Es ist jetzt 13:25 Uhr. |