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Alt 12.10.2011, 14:30   #26
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AW: Serverwartung

Mittwoch früh. Hat sich bei den
meisten Spielen auch so durchgesetzt. Wäre mir auch am liebsten, da ist man sowieso dran gewöhnt.
 
Alt 12.10.2011, 14:59   #27
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AW: Serverwartung

es gibt schon massig Leute die auch nachts spielen deshalb bin ich dafür so ab 5 Uhr morgens bis um 8 Uhr oder so wenn 3Stunden downtime reichen sollten ka.

Denke in dieser Zeit spielen die allerwenigsten weil da die ersten zur Arbeit gehen oder die Nachtschwärmer schlafen.
 
Alt 12.10.2011, 19:01   #28
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AW: Serverwartung

Die SW:TOR Hero Engine erlaubt, das man ohne Serverwartungs downtime Content hinzufügen kann. Ob man das dann konstant nutzen wird oder nicht muss man mal abwarten.


HeroEngine’s Live Update and World Push technologies allow developers to push any game content including scripts, assets, data definitions, data files, and area data between live, running worlds without having to bring them down or take them offline.

In other MMO server architectures, game content updates require game servers to be brought down before they are updated with new data. This blocks developers and players from interacting with the game or development worlds for the time that the servers are down – and in the case of live player servers, this can result in lost revenue and unhappy players.
  1. Introduce content to players at key moments rather than giving it to them ahead of time, allowing for surprise events.
  2. Fix or adjust content on the fly without having to bring games down and kick all players out.
  3. Identify all world differences, and choose whether to push the changes in part or in whole.
 
Alt 12.10.2011, 19:44   #29
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AW: Serverwartung

Zitat:
Zitat von Falkenlurch
Die SW:TOR Hero Engine erlaubt, das man ohne Serverwartungs downtime Content hinzufügen kann. Ob man das dann konstant nutzen wird oder nicht muss man mal abwarten.


HeroEngine’s Live Update and World Push technologies allow developers to push any game content including scripts, assets, data definitions, data files, and area data between live, running worlds without having to bring them down or take them offline.

In other MMO server architectures, game content updates require game servers to be brought down before they are updated with new data. This blocks developers and players from interacting with the game or development worlds for the time that the servers are down – and in the case of live player servers, this can result in lost revenue and unhappy players.
  1. Introduce content to players at key moments rather than giving it to them ahead of time, allowing for surprise events.
  2. Fix or adjust content on the fly without having to bring games down and kick all players out.
  3. Identify all world differences, and choose whether to push the changes in part or in whole.
Nie wieder Serverwartung?

Von mir aus kann der Server Wochentags zwischen 1300-1800 gewartet werden. In diesem Zeitraum werd ich einmal im Schaltjahr on sein
 
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