Ich zitiere hier mal den Beitrag der offiziellen Ankündigung:
Sent Dec. 1: Final Beta Testing Weekend Invites
This is our final test before launch! We have invited a smaller number of testers than in our previous Beta Testing Weekend to assist us in testing a new build of the game. If you participated in the last Beta Testing Weekend, check your e-mail to see if you've been invited. All you need to do is open the launcher and begin patching – you'll be able to play at the time stated in the e-mail you received.
- Who was invited: Selected testers that participated in the previous Beta Testing Weekend
- What was sent: Final Beta Testing Weekend invitations
- Server locations: US East Coast, US West Cost, and EU servers
- Invite status: We have begun sending invitations. Check your e-mail to see if you have been invited and for instructions!
[/quote]Dem ersten Absatz ist zu entnehmen, dass diesmal eine geringere Anzahl an Testern ausgewählt worden ist, um den neuen Build zu testen. Falls ihr eingeladen worden seid, müßt ihr lediglich den Launcher öffnen und diesen den Patch ausführen lassen.
Dem zuvor zitierten Beitrag ist auch zu entnehmen, dass ausgewählte Tester des vergangenen Stress-Test-Wochenendes eingeladen werden. Es werden also nicht alle Tester erneut eingeladen.
Persönlich bin ich auch eingeladen worden, worüber ich mich natürlich freue. Wer nicht eingeladen worden ist, mag vielleicht ein wenig enttäuscht sein. Aber Kopf hoch, bald ist ja der Release. Noch schöner kann Weihnachten 2011 kaum noch werden!