Zitat:
Zitat von Aldaric Auf der CC wurde doch gesagt, dass es auch normalen Loot gibt, aber jeder Spieler von jedem Boss einen Beutel gedroppt bekommt.
Zudem wird es denk ich im Endgame, wenn überhaupt, nur kosmetische Sachen geben mit Gesinnung. Setteile darauf auszulegen ob wer hell, grau oder dunkel ist, halt ich für zu gewagt. |
Ich weiss nicht was wortwörtlich auf der CC gesagt wurde, aber...
Gabe zu einer Spielezeitschrift, kann man bei DH nachlesen:
Each Raid has 2 sizes, for 8 and 16 heros, as well as ajustable [sic] difficulty levels. The quality of the loot is based on the difficulty setting of the instance." After every bossfight EACH player gets a bag of Rewards", says Lead designer Gabe Amatangelo. "Inside that Bag you can find class specific Items, or Badges which can be used to buy items. You don't have to fight for your rewards."
[/quote]Er schreibt, du musst dich nicht um die Belohnung hauen. Diese Äusserung schliesst doch aus, dass der Boss etwas droppt, worum man sich dann doch haut, oder?
Hier SR im Devtracker der Amis:
'Loot containers' (name is still a work in progress!) do indeed exist and are designed to alleviate the frustration some feel around high-level loot drops.
As it's currently implemented, at the end of a key encounter within an Operation, upon looting a high-level opponent, everyone in the Operations group will get an individual container which has a chance to give you a random piece of loot that's specific to your class. It could be part of an armor set, a weapon, and so on. If you don't get loot, you'll get commendations which can be used to purchase gear.
Please note, this feature is currently in Game Testing and may well be modified before launch.
[/quote]Auch SR schreibt nichts dazu, dass der Boss auch was droppt.