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Information gathered on The Old Republic so far! stammt die folgende Auflistung.
Ich gebe keine Garantie auf Richtigkeit und/oder Vollständigkeit!
Zitat:
Zitat von thedarkknight class stats & modifiers - aim stat added; modifies critical chance and damage - darth hater
- agility modifies critical chance, bonus healing is modified by presence, cunning modifies bonus damage - darth hater
- damage reduction percentages given versus current level, and are broken down into four categories: Energy, kinetic, internal, and elemental - darth hater
- armor bonus formula displayed as (en/kin)+0.4, willpower bonus formula displayed as (ele/int)+0.3, armor bonus seems to negate energy and kinetic damage. - darth hater
- hardiness rating is a pvp stat, and seems to modify critical chance, critical damage, and damage reduction similar to resilience. - darth hater
- current stats seen in game are - cunning, presence, willpower, strength, agility, accuracy, absorb percentage (armor value), and armor rating -darth hater
- if your in too min/maxing visit this good breakdown from the people at torocast
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Demnach könnte sich folgende Aufstellung ergeben, meine Vermutungen dazu in blau:
Agility / Agilität
+ Kritchance
Endurance / Ausdauer
Gesundheit und Reduzierung des eingehenden Schadens
Cunning / Gerissenheit
Bonus Schaden
Presence / Präsenz
Heilung - irgendwo wurde auch geschrieben dass der Stat für Heilung auch den Schaden des Gefährten erhöht
Hardiness / Wiederstandfähigkeit
PVP-Stat: + Kritchance + Kritschaden und wie Ausdauer die Reduzierung des eingehenden Schadens
Aim / Zielen
+ Kritchance und Schaden (vermutlich Fernkampfstat)
Strength / Stärke
vermute ich + Kritchance und Schaden im Nahkampf
Willpower / Willenskraft
Schaden der Casterklassen Inquisitor/Botschafter wegen + an Elementarschaden
Resistenz gegen Elementarschaden
Accuracy / Genauigkeit
Könnte durch
Aim / Zielen ersetzt worden sein, ansonsten evtl + Damage Fern/Nahkampf
Edit fragt:
Ob die Deckungsklassen in der Defensive wohl von einem dieser Stats profitieren oder haben die pauschale Werte in der Deckung? Ich könnte mir hier
Cunning / Gerissenheit oder
Agility / Agilität als Modifikator vorstellen.